Návody

 

 

Jak založit Facebook a propojit s eshopem?

Facebook je v dnešní době neodmyslitelnou marketingovou podporou každého e-shopu a to už jak pasivně tak i přes placené reklamy.  Abyste si mohli založit FB stránku pro e-shop,  musíte mít založen osobní FB účet - rovnou doporučuji vytvořit dvoufázové ověření, vyhnete se tak do budoucna m...

Jak začít s PPC? Nastavení a spuštění Google Ads

Co je to PPC a je vhodné pro e-shopy? Zkratka PPC znamená „pay per click“ tedy v překladu platba za kliknutí ať už za textovou či bannerovou reklamu, která se zobrazuje napříč internetem. Nejčastěji se používá právě v systémech Google Ads a skliku, setkat se s ní můžete ale také u reklam ...

Jak začít s PPC? Nastavení a spuštění Skliku

Co je to PPC a je vhodné pro e-shopy? Zkratka PPC znamená „pay per click“ tedy v překladu platba za kliknutí ať už za textovou či bannerovou reklamu, která se zobrazuje napříč internetem. Nejčastěji se používá právě v systémech Google Ads a skliku, setkat se s ní můžete ale také u reklam ...

Jak vytvořit FB pixel a propojit s eshopem?

okud již máte založen Business Facebook manager, můžete přejít na "nastavení firmy" Pokud nemáte BM, založte si business manager - ZDE  - vyplňte veškeré informace o firmě a poté přejděte na nastavení firmy.   V levém sloupci zvolte položku Zdroje dat ► Pixely ► vytvořit ...

Jak založit a nastavit Google Analytics

Do google analytics se můžete nově zaregistrovat, nebo se můžete přihlásit přes již používaný Gmail. Pod jedním účtem (gmail) můžete mít více dalších služeb google jako je google ads, google moje firma, google disk, google search console atd. ke kterým se vrátíme ještě později. Osobně doporučuj...