Vše o e-shopu

Než si vytvoříte e-shop - Přípravná fáze, průzkum a kontrola

1. Průzkum trhu Rozhodli jste se že si vytvoříte eshop a budete "něco" prodávat? Dříve než investujete do vytvoření eshopu, doporučuji udělat si průzkum a položit si zásadní otázky:   Bude o můj produkt zájem?  Má můj produkt konkurenci? Je konkurence velká nebo malá? Je / bude o mů...

5 tipů na co myslet při vytváření e-shopu

1. Písmo a stylZvolte takové písmo, aby bylo na počítači i mobilu čitelné. Ano, různá psací a ozdobná písma jsou moc hezká, ale spousta lidem dělá problém je přečíst a to určitě nechcete. Volte dostatečnou velikost textu, doporučuji 12 - 14pt pro běžné psaní, pokud zvolíte menší, může lidem dělat pr...

Nástroje pro měření dat eshopu a jejich nastavení

Každý e-shop by měl měřit a vyhodnocovat data, jako je zdroj návštěvnosti, výši návštěvnosti, počet konverzí (objednávek) a jejich hodnotu a mnoho dalšího. K tomu slouží různé nástroje: Hlavním a nejdůležitějším nástrojem pro souhrnné měření je:   Google AnalyticsDo google analytics se můžet...

Co je to analýza klíčových slov a k čemu se používá?

Analýza klíčových slov pro eshopy je jednou z důležitých částí online marketingu. Správně zpracovaná analýza vám poskytne spousty důležitých dat (klíčových slov) ve vztahu k vašemu eshopu či byznysu.  Co by Vám měla analýza sdělit? Jaké produkty se nejvíce vyhledávají - které jsou nejčastěj...

Vzory a formuláře pro e-shopy

Zde uvádím několik zásadních vzorů a formulářů, nezbytných ke správnému provozu e-shopu. Všechny formuláře jsou vytvořeny od Shoptetu a je potřeba si je upravit dle vašich požadavků, cílů a nastavení. Shoptet ani já neručíme za aktuálnost a obsah vzorových podmínek k datu jejich stažení.  ...