Vše o e-shopu
Slovník e-shopaře se může hodit nejen začínajícím e-shopařům, ale i těm trochu pokročilým. Najdete zde slovní zkratky a pojmy, se kterými se v online světě a při provozování eshopu můžete setkávat. Snažila jsem se vše vysvětlit stručně, krátce a hlavně srozumitelně i pro úplné laiky.
A/...
1. Průzkum trhu
Rozhodli jste se že si vytvoříte eshop a budete "něco" prodávat? Dříve než investujete do vytvoření eshopu, doporučuji udělat si průzkum a položit si zásadní otázky: Bude o můj produkt zájem? Má můj produkt konkurenci? Je konkurence velká nebo malá?
Je / bude o mů...
1. Písmo a stylZvolte takové písmo, aby bylo na počítači i mobilu čitelné. Ano, různá psací a ozdobná písma jsou moc hezká, ale spousta lidem dělá problém je přečíst a to určitě nechcete. Volte dostatečnou velikost textu, doporučuji 12 - 14pt pro běžné psaní, pokud zvolíte menší, může lidem dělat pr...
Každý e-shop by měl měřit a vyhodnocovat data, jako je zdroj návštěvnosti, výši návštěvnosti, počet konverzí (objednávek) a jejich hodnotu a mnoho dalšího. K tomu slouží různé nástroje:
Hlavním a nejdůležitějším nástrojem pro souhrnné měření je:
Google AnalyticsDo google analytics se můžet...
Analýza klíčových slov pro eshopy je jednou z důležitých částí online marketingu. Správně zpracovaná analýza vám poskytne spousty důležitých dat (klíčových slov) ve vztahu k vašemu eshopu či byznysu.
Co by Vám měla analýza sdělit?
Jaké produkty se nejvíce vyhledávají - které jsou nejčastěj...
Zde uvádím několik zásadních vzorů a formulářů, nezbytných ke správnému provozu e-shopu. Všechny formuláře jsou vytvořeny od Shoptetu a je potřeba si je upravit dle vašich požadavků, cílů a nastavení. Shoptet ani já neručíme za aktuálnost a obsah vzorových podmínek k datu jejich stažení.
 ...
Chcete si vytvořit e-shop a začít prodávat, ale nevíte kde začít, co všechno bude potřeba si připravit, co udělat jako první a kolik to asi tak bude stát?
Napište mi a já vám zašlu Check list pro začínající eshopaře, který obsahuje všechny kroky, které je nutné provést a které vás čekají, v případě...
Přihlaste se prosím znovu
Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.
Děkujeme za pochopení.